تور کیش ،تور ارزان کیش ،رزرو هتل کیش
تور کیش ،تور ارزان کیش ،بلیط چارتر کیش ،رزرو هتل کیش

 
تاريخ : یک شنبه 3 اسفند 1399برچسب:,
جزیره کیش یکی از قطب های اصلی در گردشگری ایران به حساب می آید و تور کیش به عنوان یک  اولویت در سفرهای داخلی شناخته شده است. ظرفیت های گردشگری این جزیره زیبا بسیار زیاد است و هر روز پروژه های بیشتری در آن اجرا می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تمامی اطلاعات تور کیش را در اختیار شما قرار دهیم؛ راهنمایی که تمامی نیازهای شما را برای سفر به این جزیره زیبا پوشش خواهد داد.  

کیش جزیره ای با مساحت بیش از 90 کیلومتر مربع است و بالغ بر 2000 نفر در این جزیره زندگی می کنند که البته اکثر آن ها در سال های اخیر به این جزیره مهاجرت کرده اند. موقعیت جغرافیایی و زیبایی های طبیعی این منطقه توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این موضوع نیز باعث شده تا پیشرفت خوبی در حوزه گردشگری داشته باشد و کیش انتخاب اول کسانی باشد که به دنبال یافتن یک تور داخلی  برای گذراندن تعطیلات خود هستند.

همه-چیز-درباره-تور-کیش

راهنمای سفر به کیش

قبل از هر چیز، لازم است مهمترین اطلاعات سفر به کیش را در اختیارتان بگذاریم:

  • پیش شماره کیش: 076
  • مدت زمان سفر زمینی: حدودا 20 ساعت
  • مدت زمان سفر هوایی: 1 ساعت و 40 دقیقه
  • اطلاعات پرواز: 199
  • اورژانس دریایی: 151

از آن جایی که جزیره کیش تفریحات و جاذبه های زیادی دارد و برای این که بیشترین استفاده را از تعطیلات خود ببرید، حتما قبل از سفر برای مدت اقامت تان برنامه ریزی داشته باشید. بهتر است از قبل بدانید که چه روزی را برای خرید در نظر گرفته اید، چه روزی به دریا و تفریحات آبی آن می پردازید و کی قرار است به دیدن طبیعت و جاذبه های گردشگری بروید.

سفر بدون برنامه ریزی، به ویژه در ایام تعطیلات و فصل های پرگردشگر، بی شک برای تان گران تمام می شود، چرا که شلوغی و ازدحام مسافران ممکن است همه چیز را خراب کند. خصوصا در مورد تفریحات آبی که معمولا طرفداران زیادی دارد. بعضی از تفریحات آبی کیش را باید از قبل به صورت اینترنتی رزرو کنید. در غیر این صورت ممکن است در زمان حضور مجالی برای استفاده از آن وجود نداشته باشد. برنامه ریزی به کیفیت و استفاده بهینه از زمان سفرتان بسیار کمک می کند. این برنامه ریزی شامل انتخاب بهترین زمان سفر به کیش نیز می شود که تاثیر مستقیمی روی هزینه ها خواهد داشت.

راهنمای-سفر-به-کیش

هزینه سفر به کیش

یکی از مهم ترین موارد در برنامه ریزی سفر، موضوع قیمت و هزینه است. طبیعتا مهم است که سفری خوب اما در عین حال مقرون به صرفه داشته باشید. برای مدیریت هزینه ها، بهتر است ابتدا یک تور مناسب پیدا کنید. اساسا سفر به کیش با تور ارزان تر از سفر شخصی خواهد بود و آسودگی خیال بیشتری نیز خواهد داشت. قیمت تور کیش با توجه به چند مورد قابل تغییر است. یکی از این موارد زمان سفر است. در ایام کم توریست مانند ماه های گرم سال، مسافر کمتری برای کیش وجود دارد. بنابراین طبیعی است که قیمت ها تا حدودی کاهش یابد. همین طور قیمت بلیط تور کیش در اوایل هفته ارزان تر است و به اواخر هفته که نزدیک تر می شویم قیمت ها کمی افزایش می یابد.

موضوع دیگری که در هزینه های سفرتان نقش دارد، کیفیتی است که برای سفر انتخاب می کنید. در زمان رزرو تور نوع هتل و نوع پروازتان می تواند از درجه کیفی عالی با هزینه بالا، خوب با هزینه متوسط به بالا، متوسط با هزینه معمولی و ضعیف با هزینه پایین باشد. بنابراین باید قبل از رزرو تور الویت ها و انتظارات تان را براساس بودجه سفر مشخص کنید. با مشخص کردن این موارد می توانید تور اقتصادی کیش را تجربه کنید یا به دنبال یافتن تورهای لوکس بروید.

هزینه-سفر-به-کیش

بهترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش را باید بر اساس هدف و علایق خود بسنجید. اگر قصد شنا یا غواصی دارید یا اگر می خواهید در جشنواره های مختلف شرکت کنید و از تخفیف های خرید بهره ببرید، باید زمان مناسب هر یک از این فعالیت ها را بشناسید. ناحیه جنوبی ایران به آب و هوای گرم و مرطوب شهرت دارد. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. در فصل زمستان و زمانی که در بسیاری از مناطق کشور هوا سرد و برفی است، کیش هوای مطبوع و بهاری دارد. در حالی که تابستان های آن بسیار گرم  طاقت فرسا است. از نظر آب و هوایی بهترین زمان سفر به کیش اواخر زمستان و اوایل بهار است.

هوای پاییزی در جزیره کیش بسیار مرطوب است و زمستان و پاییز این جزیره بارش های فراوانی دارد. بنابراین برای شنا و تفریحات ساحلی چندان مناسب نیست. با این حال علاقه مندان به خرید و پاساژ گردی می توانند از سفر به کیش در این فصول لذت بسیاری ببرند. جشنواره ها و تخفیف ها را در فصل تابستان و اوج گرما نیز می توانید پیدا کنید. شب های کیش در فصل تابستان حال و هوای پرنشاط و سرزنده ای دارد  و کنسرت ها و جشنواره های مختلف نیز این فضا را تکمیل می کنند. 

بهترین-زمان-سفر-به-کیش

البته در برنامه ریزی سفر باید شلوغی و حجم مسافر را هم در نظر بگیرید. بهتر است اگر فرزند محصل ندارید اوایل مهر ماه یا اواخر اسفند را برای سفر انتخاب کنید. در این زمان هم هوا معتدل است و هم بسیاری از خانواده ها به دلیل شروع مدارس برنامه ای برای سفر ندارند. بی شک استقبال از سفر در نوروز و تعطیلات دیگر بسیار زیاد است. بنابراین اگر به دنبال سفری بی هیاهو هستید باید در انتخاب زمان سفر بسیار دقت کنید. در شرایط خاص و زمان‌های نزدیک پرواز، ممکن است بتوانید تور کیش لحظه آخری نیز پیدا کنید که طبیعتا قیمت کمتری خواهد داشت. 

موضوع مهم دیگر در برنامه ریزی های سفر بحث بودجه و هزینه است. طبیعتا هرچقدر که تقاضا زیاد باشد به همان نسبت نیز هزینه ها بالاتر می رود. بنابراین در روزهای عید و تعطیلات قیمت تور کمی گران تر می شود. برعکس تابستان ها که مسافر کمتری وجود دارد قیمت ها تعدیل می یابد.

بهترین راه سفر به کیش

کیش یک جزیره است، بنابراین راه زمینی مستقیمی برای سفر به آن وجود ندارد؛ مگر این که از مبدا با قطار یا اتوبوس به بندرعباس بروید و سپس از آن جا با قایق و لنچ وارد جزیره شوید. سفرهای این چنینی طولانی است و قطعا بیش از یک روز در راه خواهید بود. از طرفی طولانی شدن راه باعث خستگی و کسل شدن گردشگران می شود. البته که این انتخاب هم به سلیقه افراد بستگی دارد. اگر سفرهای جاده ای و بازدید از شهرهای میان راه برای تان جذاب باشد، احتمالا سفر زمینی به کیش را نیز جذاب خواهید یافت. 

بهترین وسیله برای سفر به کیش، هواپیما است. اغلب آژانس های گردشگری نیز تور کیش را به صورت هوایی برنامه ریزی می کنند. در این مدل سفر ها هم خستگی کم تری خواهید داشت و هم می توانید سفری کوتاه را برنامه ریزی کنید. مدت زمان سفر هوایی از تهران به کیش حدود یک ساعت و چهل و پنج دقیقه است که همین زمان کم امکان سفرهای کوتاه را فراهم می کند. به عنوان مثال سفر 2 یا 3 روزه تنها از طریق هواپیما میسر است، در غیر این صورت باید تمام سفر را در مسیر باشید و به محض رسیدن باز گردید چرا که سفر زمینی بیش از 20 ساعت به طول می انجامد.

خدمات تور کیش

آژانس های گردشگری تورهای مختلفی برای جزیره کیش در نظر گرفته اند. این تورها بسته به بودجه و زمان شما قابل برنامه ریزی هستند. غالب پکیج های تور شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، گشت شهری، بیمه سفر و ترانسفر فرودگاهی می شود. بعضی از هتل ها نیز کوپن های تخفیفی برای استفاده از مراکز تفریحی به مسافران می دهند اما به طور نرمال خدمات تور شامل همین موارد است و برنامه ریزی بیش از این به عهده خود گردشگر خواهد بود. البته امکان انتخاب هتل و پروازهایی خارج از پکیج نیز برای مسافران فراهم شده است.

خدمات-تور-کیش

تفریحات و جاهای دیدنی کیش 

جدای از طبیعت و جاذبه های طبیعی این جزیره، یکی از بزرگ ترین پارک های حیات وحش کشور نیز در کیش احداث شده است. پارکی با مساحت 2 هکتار که محل زندگی آهوان هست. ارتقای سطح کیفی گردشگری در کیش یکی از اهداف تاسیس این بوده است که اتفاقا نتیجه مثبتی نیز داشته است. این پارک و تماشای طبیعت زیبای آن بی شک یکی از جاهای دیدنی کیش است.

بسیاری از مسافران تور کیش، آن قدرها که باید با جاذبه های طبیعی این جزیره آشنا نیستند. شاید دلیل اصلی آن نیز تمرکز بیشتر روی جاذبه های تفریحی و مراکز خرید باشد. یکی دیگر از جاذبه های طبیعی گردشگری کیش جزیره هندورابی است. این جزیره منطقه ای بکر و ساکت است که با زیبایی خیره کننده اش گردشگران را ساعت ها مجذوب خود می کند.

جزیره هندورابی از توابع کیش است و فاصله ای 28 کیلومتری از آن دارد. ساکنین جزیره را مردم بومی تشکیل می دهند که بیشتر مشغول ماهیگیری و غواصی هستند. از جاذبه های هندورابی می توان به پیست های آفرود و موتورهای سه چرخ اشاره کرد. همین طور در بخشی از این جزیره یک دژ و ویرانه هایی از زمان تسلط پرتغالی ها به جای مانده است.

ساحل مرجانی از دیگر جاذبه های شناخته شده جزیره کیش است. تقریبا تمام توریست های کیش سری به این ساحل زده اند. پارک ساحلی مرجان فرصت خوبی برای طبیعت گردی و قدم زدن در میان آب های زلال جزیره است. قطعا هنگام قدم زدن مرجان ها و صدف های رنگارنگ توجه تان را جلب خواهند کرد.

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، کیش به تفریحاتش بسیار معروف است. کیش به دلیل منطقه جغرافیایی و آب و هوایی که دارد همیشه گرم است. از این رو زمستان ها بهترین انتخاب برای سفر و استفاده از تفریحات آبی است. بیش ترین تفریحات کیش را هم همین تفریحات آبی تشکیل می دهند. جت اسکی و غواصی در کیش بسیار طرفدار دارد.

تفریحات-و-جاهای-دیدنی-کیش

سال ها است که موتورهای چهار چرخ و آفرود جزو تفریحات پر طرفدار خصوصا در بین جوانان است. پیست باگی در کیش فرصت خوبی برای یک تجربه هیجان انگیز است. کیش تا دل تان بخواهد تفریحات هیجان انگیز دارد. تفریحات آبی این جزیره بسیار متنوع است. اسکوتر زیر دریایی کیش تفریحی جذاب و نسبتا جدید است. اگر از غواصی لذت ببرید، حتما از اسکوتر زیر دریایی نیز خوش تان می آید. این تفریح به موتور سواری شبیه است. شما یک کلاه بزرگ بر سر می گذارید که به کپسول اکسیژن متصل است و سپس به کشف و جست و جوی اعماق دریا می پردازید.

جایروکوپتر، بانجی جامپینگ، فلای بورد، کارتینگ، پاراسل، کشتی آکواریوم، بنانا قایق، بانجی شوتینگ، زورب بال بعضی دیگر از تفریحات آبی و غیر آبی تور کیش هستند. البته باز هم ادامه دارد، پارک آبی، شاتل، پینت بال، شتر سواری و ... خلاصه هر آنچه که فکر کنید در کیش مهیا است. اگر در فصل های پر توریست به کیش سفر می کنید بهتر است از قبل بعضی از آن ها را رزرو کنید؛ چون ازدحام بیش از حد ممکن است اذیت تان کند.

بسیاری از اوقات نیز برنامه های کنسرت، جنگ های شادی و جشنواره ها در کیش برگزار می شود. جشنواره ها معمولا در زمان مناسبت ها و اعیاد برگزار می شود. برای حضور در این برنامه ها حتما باید زودتر اقدام به رزرو تور کنید. البته گاهی در فصل های کم توریست مانند فصل تابستان نیز به دلیل سیاست های جذب توریست این برنامه ها برگزار می شوند.

بهترین مراکز خرید کیش

از زمانی که کیش از سال 61 به عنوان منطقه آزاد تجاری شناخته شد، پاساژها و مراکز خرید آن بسیار طرفدار پیدا کرد. به طوری که بسیاری نه فقط برای تفریح بلکه برای خرید نیز به کیش سفر می کردند. بنابراین در سفر کیش قطعا نباید مراکز خرید آن را از دست داد.

مرکز تجاری کیش یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این جزیره است. این مرکز در سال 79 در بخش شرقی جزیره ساخته شده و حدود 480 واحد تجاری را در خود جای داده است. تقریبا هر چیزی که فکرش را بکنید در این مجتمع پیدا می شود. پوشاک، کیف و کفش، وسایل ورزشی، اسباب بازی، وسایل دکوری، عینک و بسیاری دیگر از این قبیل. بسیاری از این مغازه ها نماینده برندهای خارجی هستند. البته کالای تولید داخل نیز در این مجتمع وجود دارد. از امکانات این مرکزخرید می توان به چند رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

مرکز خرید های پردیس از دیگر مجتمع های تجاری پرطرفدار کیش هستند. دو مجتمع تجاری با نام های پردیس 1 و پردیس 2 در فاصله زمانی هفت سال از یکدیگر ساخته شده اند. این دو مجتمع تمام نیاز های گردشگران را پوشش می دهد.

بهترین-مراکز-خرید-کیش

پردیس 1 در شرق جزیره با 200 واحد تجاری فعالیت دارد. پردیس 2 نیز حدود 230 واحد تجاری دارد. هر دوی این مراکز خرید از جمله مجهزترین مراکز خرید کیش هستند. پوشاک، اوازم برقی، لوازم آرایش، وسایل بازی، کیف و کفش، اکسسوری و ... از کالاهای این مراکز خرید هستند. از امکانات مجتمع های پردیس نیز می توان به چندین رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

مجتمع های رویا مال، سارینا 1، سارینا 2 ، بازار مرجان، لاریسا، بازار مروارید از دیگر مراکز خرید در جزیره کیش هستند.

بهترین هتل های کیش

  • هتل داریوش
  • هتل ترنج
  • هتل فلامینگو
  • هتل لیلیوم
  • هتل پانوراما
  • هتل شایان
  • و ... 

از آن جایی که کیش قطب گردشگری داخلی به حساب می آید، طبیعتا از نظر خدمات و امکانات رفاهی در سطح خیلی خوبی قرار دارد. برای اقامت در کیش گزینه های متعددی پیش رو دارید. هم می توانید هتل های لوکس و پنج ستاره را انتخاب کنید و هم می توانید به سراغ هتل ها و اقامتگاه های ارزان تر بروید. البته انتظار نرخ خیلی ارزانی را نداشته باشید. به هر حال کیش یک جزیره تفریحی و توریستی است که از سراسر کشور گردشگر می پذیرد. همین طور سالانه گردشگران خارجی زیادی به این جزیره سفر می کنند. بنابراین جای تعجب ندارد که هزینه اقامت در آن کمی از سطح متوسط بالاتر باشد. هرچند با کمی جست و جو می توانید تور ارزان کیش هم پیدا کنید.

هتل ترنج، هتل شایان، هتل داریوش، هتل مارینا پارک، هتل لیلیوم، هتل بین المللی کیش و ... از جمله بهترین هتل های کیش هستند. در بین این هتل ها، هتل ترنج به دلیل ساختار منحصر به فرد و قرار گیری سوئیت ها روی آب طرفداران زیادی دارد. این هتل ها غالبا پنج یا چهار ستاره هستند.

بهترین-هتل-های-کیش

در میان هتل های ارزان تر کیش، هتل فارابی، هتل فانوس، هتل پانیذ، هتل ستاره، هتل آرامش، هتل گلدیس و ... قرار می گیرد. این هتل ها از نظر سطح کیفی 2 یا 3 ستاره هستند.

بسیاری از اطلاعات مهم را درباره کیش با شما در میان گذاشتیم. به عنوان یک جمع بندی نهایی در نظر داشته باشید که سفر به این جزیره زیبا یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلاتی دلچسب به شمار می رود. طبیعت زیبا، آب و هوای گرم و مطبوع، مراکز خرید فراوان، تفریحات جذاب و سواحل بی نظیر این جزیره می توانند تمامی سلیقه ها را راضی نگه دارند. برای شروع برنامه ریزی سفر و اطلاع از نحوه رزرو تور کیش با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

منبع خبر : https://www.masirsabz.net



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : پنج شنبه 16 اسفند 1397برچسب:قیمت تور ارزان کیش,

کیش نیز از آن گونه شهر هایی است که گردشگران میتوانند در تمام روزها سال از هجرت به آن لذت ببرند و خاطرات شیرین و دلچسبی را برای خویش و همسفرانشان به ثبت برسانند و ولی در‌این دربینبخشندگی و خوش اخلاقی مردمان کیش هم در جذب گردش گر و گردش گر بی تاثیر نبوده است و در ضمن مردمان محلی و مستقر جزیره کیش دوچندان صمیمی و کریم می باشند و با میهمان نوازی و خوش برخوردی خویش میتوانند هجرت به‌این جزیره را برای شما دلچسب خیس و قشنگ خیس نمایند , تاکسی مسافرتی مسیر سبز برای این‌که هواداران به گردش در کیش بتوانند با هزینه کم بدینجزیره هجرت نمایند شایسته ترین تورهای کیش ارزان را در اختیار گردشگران و طرف داران قرار داده است , این تورها که در طول هایی که‌این جزیره مقداری خلوت خیس است اجرا مي شود میتواند موضوعیک مهاجرت ارزان را برای هوا داران آماده نماید , پس صرفا کافی است با مسیر سبز همراه گردید و خویش را برای یک هجرت سراسر متانت با کلی از تفریحات دارای هیجان مهیا کند . 

تور کیش لحظه پایانی 
کیش جزیره زیبایی ها و آب های واضح و نیلگون است که با مهاجرت به آن میتوانید یکسری صباحی به وقار دست پیدا فرمائید و دور از جنجال ها استراحت کند و همینطور از آب و هوای خوب و گام زدن بر روی شن های طلایی آن غایت لذت را هم ببرید , شما با گزینش تور کیش لحظه آخرین مسیر سبز این قابلیت و امکان را پیدا میکنید تا در هر زمان و لحظه ای که عزم می‌کنید بدین جزیره خوشگلمهاجرت فرمائید و از زیبایی ها و تفریحات مو جود در آن لذت ببرید و تنها کافی است به یاد داشته باشید



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395برچسب:تور کیش هتل ترنج,

خدمات تور کیش : بلیط، اقامت، صبحانه بوفه، ناهار بوفه رستوران ساحلی، ناهار در رستوران گلف (بر روی آب با رزرو قبلی )  ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP، اینترنت رایگان سرویس روزانه به مراکز خرید، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، خانه بازی کودک، مینی بار - تور کیش هتل ترنج

گشت کشتی، گشت جزیره، جنگ شبانه، بلیط کنسرتهای شبانه، پارک دلفینها، غواصی، جت اسکی، جایراکوپتر، پارک آبی، تاپ شو

امکانات جانبی هتل ترنج :

سالن اسپا، ماساژ، کلوپ تفریحات دریایی، غرفه عکاسی، خدمات گردشگری، اجاره ماشین

توضیحات تور:

کلیه نرخ ها به تومان می باشد.

نرخ افراد زیر 2 سال 80 هزار تومان، بین 2 تا 5 سال فقط هزینه بلیط و بالای 5 سال تور کامل محاسبه می گردد.

بهای تورها به علت گارانتی اتاقهای هتل غیر قابل استرداد می باشد.

ساعت تخلیه اتاقها 12:00 و تحویل اناقها 14:00 می باشد.

برای مشاهده پکیج تور کیش هتل ترنج به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:

2 شب و 3 روز

نوع اتاق بدون سرویس اضافه ظرفیت نفرات قیمت هر نفر تخت اضافه هر نفر
اتاق 2 تخته رو به ترنج 2 1.425.000 1.164.000
اتاق 2 تخته رو دریا 2 1.625.000 1.294.000
اتاق 2 تخته رو غروب 2 1.824.000 1.424.000
سوئیت رویال رو به ترنج 2 1.774.000 1.390.000
سوئیت رویال رو به دریا 2 1.974.000 1.525.000
سوئیت رویال رو به غروب 2 2.174.000 1.657.000
سوئیت امپریال 4 1.899.000 ---

 

توضیحات تور:

کلیه نرخ ها به تومان می باشد.

نرخ افراد زیر 2 سال 80 هزار تومان، بین 2 تا 5 سال فقط هزینه بلیط و بالای 5 سال تور کامل محاسبه می گردد.

بهای تورها به علت گارانتی اتاقهای هتل غیر قابل استرداد می باشد.

ساعت تخلیه اتاقها 12:00 و تحویل اناقها 14:00 می باشد.



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395برچسب:تور کیش هتل داریوش,

خدمات تور کیش هتل داریوش : شامل تور کیش هتل داریوش - بلیت پرواز - اقامت در هتل - صبحانه - نهار - ترانسفر فرودگاهی - سرویس رایگان به پلاژ - 30% تخفیف پارک دلفین ها می باشد.

 2 شب و 3 روز

نوع اتاق ظرفیت قیمت تخت اضافه
یک تخته 1 1.185.000 -
2 تخته رو باغ 2 835.000 885.000
2 تخته روبه دریا 2 935.000 1.085.000
سوئیت آتوسا رو به باغ 2 1.135.000 1.285.000
سوئیت آتوسا رو دریا 2 1.235.000 1.385.000
سوئیت رویال رو به باغ 4 910.000 985.000
ویلا ساحلی 2 735.000 835.000
ویلا ساحلی 3 650.000 718.000

 

قیمتها برای 2 شب و 3 روز و یا 3 شب و 4 روز می باشد.

هتل داریوش کیش از نظر موقعیت مکانی نزديك به دانشگاه كيش و بازار ونوس و زيتون و مرواريد و اسكله تفريحي مي باشد.

از ديگر امكانات اين هتل می توان به سيستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها، سالن کنفرانس با ظرفيت 15 نفر، دوربين مدار بسته، كانتر گردشگرى جهت استفاده از اماكن تفريحى جزيره و .... اشاره کرد.

توضیحات:

قیمت ها به تومان می باشد .

هتل و پرواز  چارتر و غیر قابل استرداد میباشد و قیمتهای آخر هفته و پرواز ماهان افزایش 50.000 دارد.

در صورت تاخیر و یا عدم انجام شدن پرواز از طرف هواپیمایی این شرکت هیچگونه مسئولیتی نداشته و خسارات احتمالی به عهده ایرلاین خواهد بود.

در صورت صدور بلیط کل مبلغ بلیط برابر قوانین ایرلاین محاسبه می گردد.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل و نوع پرواز و ساعت پرواز با شماره های 88993012 یا 88356405 تماس حاصل بفرمایید.



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394برچسب:تور کیش,

تورهای کیش شرکت مسیر سبز زندگی شامل هزینه های بلیط پرواز همراه با اقامت در هتل مورد نظر می باشد. از امکانات دیگر این تورها بسته به نوع تور انتخابی شامل وعده های غذایی رایگان شامل صبحانه ، نهار ، شام بوفه و همچنین سرویس چای و قهوه در اتاق می باشد. تمامی تورهای این شرکت شامل ترانسفر فرودگاهی و سرویس رایگان پلاژ می باشد. تور کیش

 

تور کیش هتل پنج ستاره صدف شامل خدماتی از قبیل بلیط پرواز ، اقامت در هتل صدف همراه با صبحانه ، نهار و شام رایگان ، سرویس چای و قهوه داخل اتاق ترانسفر فرودگاهی و همچنین سرویس های خارج از هتل مانند ٢٠% تخفیف شام رستوران کوه نور ، سرویس رایگان پلاژ ، ٣٠% تخفیف پارک دلفین و بسیاری امکانات دیگر می باشد.

مدت اقامت

اتاق دو تخته

اتاق سه تخته

اتاق چهار تخته

دو شب و سه روز

٦١٥.٠٠٠

٦٤٠.٠٠٠

٦٠٠.٠٠٠

سه شب و چهار روز

٧٤٠.٠٠٠

٧٧٠.٠٠٠

٧١٥.٠٠٠

 

 

تور کیش هتل چهار ستاره فلامینگو شامل خدماتی از قبیل بلیط پرواز ، اقامت همراه با صبحانه رایگان ، استقبال فرودگاه ، گشت رایگان در جزیره ، سرویس رایگان بازار و تخفیف نهار می باشد.

مدت اقامت

اتاق دو تخته

اتاق سه تخته

اتاق چهار تخته

دو شب و سه روز

٦٤٥.٠٠٠

٥٠٠.٠٠٠

٥٩٥.٠٠٠

سه شب و چهار روز

٧٨٥.٠٠٠

٧٣٥.٠٠٠

٧١٥.٠٠٠

 

 

تور هتل چهار ستاره آرامش شامل خدماتی از قبیل بلیط پرواز ، استقبال فرودگاه ، صبحانه و نهار انتخابی رایگان ، سرویس به بازار می باشد.

مدت اقامت

اتاق دو تخته

اتاق سه تخته

اتاق چهار تخته

دو شب و سه روز

٥٧٠.٠٠٠

٥٥٠.٠٠٠

٥٣٥.٠٠٠

سه شب و چهار روز

٦٧٠.٠٠٠

٦٤٠.٠٠٠

٦٢٥.٠٠٠

 

تور کیش هتل سه ستاره جام جم شامل خدماتی از قبیل بلیط پرواز ، اقامت همراه باصبحانه رایگان و ترانسفر فرودگاهی می باشد.

مدت اقامت

اتاق دو تخته

اتاق سه تخته

اتاق چهار تخته

دو شب و سه روز

٤٩٥.٠٠٠

٤٦٠.٠٠٠

٤٣٥.٠٠٠

سه شب و چهار روز

٥٧٥.٠٠٠

٥٣٠.٠٠٠

٤٩٥.٠٠٠

تور کیش هتل چهار ستاره آرامیس شامل خدماتی از قبیل بلیط پرواز ، اقامت در هتل همراه با نهار و صبحانه رایگان ، ترانسفر فرودگاه و ٣٠% تخفیف پارک دلفین می باشد.

 

مدت اقامت

اتاق دو تخته

اتاق سه تخته

اتاق چهار تخته

دو شب و سه روز

٥٢٠.٠٠٠

٤٨٥.٠٠٠

٤٧٥.٠٠٠

سه شب و چهار روز

٥٩٥.٠٠٠

٥٤٥.٠٠٠

٥٣٥.٠٠٠



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393برچسب:تور کیش ماه رمضان,

خدمات تور کیش ماه مبارک رمضان بلیط رفت و برگشت کیش ایر ، پذیرایی صبحانه، در صورت درخواست پرواز ماهان تفاوت آن محاسبه به نرخ ها افزوده می گردد.

 

هتل

2 تخته

3 تخته

خدمات

سارا

529.000

484.000

صبحانه + ترانسفر

هلیا

571.000

511.000

صبحانه + ترانسفر

شایان

631.000

552.000

صبحانه + استقبال +ترانسفر

جنگ شبانه + سرویس مراکز خرید

شایگان

545.900

492.500

صبحانه + استقبال + استخر و سونای رایگان

گرند

575.900

525.900

صبحانه +ناهار + استقبال

آنا

459.500

4.64.900

صبحانه + ناهار + استقبال

 توضیحات :

قیمت ها به تومان می باشد .

 هتل و پرواز  چارتر و غیر قابل استرداد میباشد.

در صورت تاخیر و یا عدم انجام شدن پرواز از طرف هواپیمایی این شرکت هیچگونه مسئولیتی نداشته و خسارات احتمالی به عهده ایرلاین خواهد بود. 

در صورت صدور بلیط کل مبلغ بلیط برابر قوانین ایرلاین محاسبه می گردد

پرواز ها با هواپیمایی آتا - زاگرس - کاسپین و معراج میباشد .



ارسال توسط تور کیش

تور کیش | تور ارزان کیش | رزرو هتل در کیش : بلیط چارتر کیش ایر ، پذیرایی صبحانه، در صورت درخواست پرواز ماهان تفاوت آن محاسبه به نرخ ها افزوده می گردد.

 

هتل

2 تخته

3 تخته

خدمات

سارا

529.000

484.000

صبحانه + ترانسفر

هلیا

571.000

511.000

صبحانه + ترانسفر

شایان

631.000

552.000

صبحانه + استقبال +ترانسفر

جنگ شبانه + سرویس مراکز خرید

شایگان

545.900

492.500

صبحانه + استقبال + استخر و سونای رایگان

گرند

575.900

525.900

صبحانه +ناهار + استقبال

آنا

459.500

4.64.900

صبحانه + ناهار + استقبال

 توضیحات :

قیمت ها به تومان می باشد .

 هتل و پرواز  چارتر و غیر قابل استرداد میباشد.

در صورت تاخیر و یا عدم انجام شدن پرواز از طرف هواپیمایی این شرکت هیچگونه مسئولیتی نداشته و خسارات احتمالی به عهده ایرلاین خواهد بود. 

در صورت صدور بلیط کل مبلغ بلیط برابر قوانین ایرلاین محاسبه می گردد

پرواز ها با هواپیمایی آتا - زاگرس - کاسپین و معراج میباشد .

تگ : تور کیش



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : یک شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تور کیش , تور ازران کیش ,

خدمات تور کیش شامل : بلیط رفت و برگشت با پرواز زاگرس - آتا - کاسپین و معراج میباشد. در صورت درخواست پرواز ماهان تفاوت آن محاسبه به نرخ ها افزوده می گردد

 

هتل

2 تخته

3 تخته

خدمات

سارا

529.000

484.000

صبحانه + ترانسفر

هلیا

571.000

511.000

صبحانه + ترانسفر

شایان

631.000

552.000

صبحانه + استقبال +ترانسفر

جنگ شبانه + سرویس مراکز خرید

شایگان

545.900

492.500

صبحانه + استقبال + استخر و سونای رایگان

گرند

575.900

525.900

صبحانه +ناهار + استقبال

آنا

459.500

4.64.900

صبحانه + ناهار + استقبال

 توضیحات تور کیش :

قیمت ها به تومان می باشد .

 هتل و پرواز  چارتر و غیر قابل استرداد میباشد.

در صورت تاخیر و یا عدم انجام شدن پرواز از طرف هواپیمایی این شرکت هیچگونه مسئولیتی نداشته و خسارات احتمالی به عهده ایرلاین خواهد بود. 

در صورت صدور بلیط کل مبلغ بلیط برابر قوانین ایرلاین محاسبه می گردد

پرواز ها با هواپیمایی آتا - زاگرس - کاسپین و معراج میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما هماهنگ فرمائید.



ارسال توسط تور کیش

تور کیش هتل آریان

خدمات تور کیش : بلیط رفت و برگشت - اقامت - استقبال فرورگاهی - صبحانه بوفه - ناهار رایگان - گشت جزیره رایگان - 20% تخفیف بیلیارد هتل - 30% تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان

تاریخ رفت و برگشت 2 نفره 3 نفره 4 نفره 5 نفره کودک با ناهار
25 به 28 610/000 555/000 530/000 530/000 390/000
26 به 28 535/000 500/000 485/000 485/000 355/000
26 به 29 685/000 650/000 625/000 625/000 390/000
27 به 30 765/000 745/000 725/000 725/000 390/000
28 به 1 895/000 875/000 855/000 855/000 445/000

29 به 2


30 به 3


1 به 4


2 به 5

1/055/000 1/035/000 1/000/000 1/000/000 445/000

3 به 6


4 به 7

1/005/000 985/000 950/000 950/000 445/000
5 به 8 965/000 945/000 925/000 925/000 445/000
6 به 9 940/000 920/000 900/000 900/000 445/000
7 به 10 915/000 895/000 875/000 875/000 445/000

8 به 11


9 به 12

865/000 845/000 830/000 830/000 445/000

10 به 13


11 به 14

880/000 860/000 840/000 840/000 445/000

12 به 15


13 به 16

825/000 800/000 780/000 780/000 445/000
14 به 17 690/000 680/000 650/000 650/000 390/000
15 به 18 615/000 595/000 565/000 565/000 390/000

توضیحات تور کیش :

1- مبالغ به تومان بوده و پروازها چارتر وغیر قابل استرداد می باشد.

2- کودک بالای 5 سال جهت پذیرش در هتل بزرگسال حساب میشود.

3-تحویل اتاق در هتل ساعت 14:00 و تخلیه ساعت 12:00 میباشد.

4- نرخ زیر 2سال جهت بلیط 10% بزرگسال بوده و همراه داشتن فتوکپی شناسنامه جهت صدور بلیط و هنگام سوار شدن در هواپیما الزامی است.

5- جهت تورهای 6 شب مبلغ 2 تور با جمع شده وسپس 150/000 تومان از کل مبلغ کسر میگردد

جهت رزرو تور کیش و آگاهی بیشتر لطفا با همکاران تماس حاصل فرمائید .

 



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:تور کیش هتل رز,

تور کیش هتل *3 تاپ رز

خدمات تور کیش : بلیط رفت و برگشت - ترانسفر فرودگاهی - صبحانه بوفه - ناهار رایگان - گشت جزیره رایگان - 20% تخفیف چایخانه سنتی - 30% تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان و اینترنت وایرلس

تاریخ رفت و برگشت 2 نفره 3 نفره 4 نفره 5 نفره کودک با ناهار
25 به 28 595/000 545/00 525/000 525/000 390/000
26 به 28 490/000 460/000 445/000 445/000 355/000
26 به 29 650/000 595/000 565/000 565/000 390/000
27 به 30 710/000 675/000 610/000 610/000 390/000
28 به 1 820/000 795/000 745/000 745/000 445/000

29 به 2


30 به 3


1 به 4


2 به 5

980/000 955/000 905/000 905/000 445/000

3 به 6


4 به 7

930/000 905/000 855/000 855/000 445/000
5 به 8 890/000 865/000 815/000 815/000 445/000
6 به 9 865/000 850/000 805/000 805/000 445/000
7 به 10 840/000 830/000 790/000 790/000 445/000

8 به 11


9 به 12

790/000 780/000 755/000 790/000 445/000

10 به 13


11 به 14

805/000 790/000 770/000 770/000 445/000

12 به 15


13 به 16

745/000 725/000 710/000 710/000 390/000
14 به 17 630/000 610/000 590/000 590/000 390/000

توضیحات تور کیش:

1- مبالغ به تومان بوده و پرواز چارتر کیش وغیر قابل استرداد می باشد.

2- کودک بالای 5 سال جهت پذیرش در هتل بزرگسال حساب میشود.

3-تحویل اتاق در هتل ساعت 14:00 و تخلیه ساعت 12:00 میباشد.

4- نرخ زیر 2سال جهت بلیط 10% بزرگسال بوده و همراه داشتن فتوکپی شناسنامه جهت صدور بلیط و هنگام سوار شدن در هواپیما الزامی است.

5- جهت تورهای 6 شب مبلغ  2 تور با جمع شده وسپس 150/000 تومان از کل مبلغ کسر میگردد

جهت رزرو تور و آگاهی بیشتر لطفا با همکاران تماس حاصل فرمائید .



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:تور کیش هتل پارمیس ,

تور کیش هتل پارمیس

خدمات تور کیش شامل: ترانسفر رفت - صبحانه و ناهار بوفه - سرو آب معدنی و میوه - استخر و جکوزی رایگان 

 

تاریخ

رفت و برگشت 

2 تخته

جزیره

2 تخته

دریا

3 تخته

جزیره

3 تخته

دریا

2 خوابه

دریا

2 تا 5

سال

25 به 28 780/000 799/000 735/000 755/000 795/000 240/000
26 به 29 779/000 795/000 745/000 755/000 795/000 240/000
28 به 1 1/067/000 1/095/000 979/000 995/000 1/055/000 342/000
28 به 2 1/360/000 1/400/000 1/219/000 1/258/000 1/339/000 342/000
29 به 2 1/230/000 1/250/000 1/122/000 1/143/000 1/180/000 342/000
29 به 3 1/598/000 1/667/000 1/429/000 1/475/000 1/560/000 342/000
1 به 4 1/380/000 1/430/000 1/255/000 1/388/000 1/355/000 495/000
2 به 5 1/380/000 1/430/000 1/255/000 1/388/000 1/355/000 495/000
2 به 6  1/679/000 1/748/000 1/510/000 1/555/000 1/642/000 495/000
3 به 7 1/644/000 1/700/000 1/475/000 1/521/000 1/670/000 390/000
4 به 7 1/322/000 1/375/000 1/199/000 1/230/000 1/294/000 375/000
5 به 8  1/322/000 1/375/000 1/199/000 1/230/000 1/294/000 375/000
6 به 10 1/535/000 1/588/000 1/370/000 1/399/000 1/520/000 342/000
7 به 10 1/235/000 1/270/000 1/136/000 1/146/000 1/225/000 342/000
7 به 11 1/477/000 1/545/000 1/315/000 1/345/000 1/480/000 342/000
8 به 11 1/178/000 1/230/000 1/059/000 1/085/000 1/190/000 342/000
10 به 13 1/092/000 1/144/000 995/000 1/020/000 1/125/000 320/000
10 به 14 1/384/000 1/430/000 1/239/000 1/330/000 1/399/000 320/000
11 به 14 1/047/000 1/075/000 959/000 965/000 1/035/000 295/000
11 به 15 1/169/000 1/245/000 1/068/000 1/098/000 1/0205/000 295/000
13 به 16 790/000 885/000 770/000 790/000 830/000 245/000
14 به 16 638/000 705/000 600/000 640/000 638/000 245/000

 

توضیحات تور ارزان کیش:

1- مبالغ به تومان بوده و پروازها چارتر وغیر قابل استرداد می باشد.

2- کودک بالای 5 سال جهت پذیرش در هتل بزرگسال حساب میشود.

3-تحویل اتاق در هتل ساعت 14:00 و تخلیه ساعت 12:00 میباشد.

4- نرخ زیر 2سال جهت بلیط 10% بزرگسال بوده و همراه داشتن فتوکپی شناسنامه جهت صدور بلیط و هنگام سوار شدن در هواپیما الزامی است.

5- جهت تورهای 6 شب مبلغ  2 تور با جمع شده وسپس 150/000 تومان از کل مبلغ کسر میگردد



ارسال توسط تور کیش

تور کیش هتل 5 ستاره صدف

خدمات تور کیش هتل صدف : بلیط رفت و برگشت ، اقامت ، ترانسفر فرودگاهی ، صبحانه و ناهار بوفه رایگان ، 15% تخفیف رستوران کوه نور و کولیزه ، 25% تخفیف کلوپ تفریحی ، 30% تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان ، گشت جزیره رایگان 

نوع اتاق

تاریخ تور

2 نفره

3 نفره

 لوکس

سوئیت

3نفره

سوئیت

رویال

سوئیت

پرزیدنتال

کودک

با ناهار

25 به 28 685.000 625.000 635.000 615.000 615.000 405.000
26 به 28 550.000 515.000 525.000 505.000 505.000 405.000
26 به 29 790.000 735.000 745.000 725.000 725.000 405.000
27 به 30 900.000 845.000 855.000 835.000 835.000 405.000
28 به 1 1.060.000 1.010.000 1.020.000 1.000.000 1.000.000 460.000

29 به 2


30  به 3


1  به 4


2 به 5

1.220.000 1.170.000 1.180.000 1.160.000 1.160.000 460.000

3 به 6


4 به 7

1.170.000 1.130.000 1.140.000 1.120.000 1.120.000 460.000
5 به 8 1.130.000 1.080.000 1.090.000 1.070.000 1.070.000 460.000
6 به 9 1.105.000 1.070.000 1.080.000 1.040.000 1.040.000 460.000
7 به 10 1.080.000 1.030.000 1.040.000 1.010.000 1.010.000 460.000

8 به 11


9 به 12

1.030.000 985.000 995.000 975.000 975.000 460.000

10 به 13


11 به 14

1.045.000 1.000.000 1.010.000 990.000 990.000 460.000

12 به 15


13 به 16

985.000 930.000 940.000 910.000 910.000 460.000
14 به 17 795.000 730.000 740.000 720.000 720.000 405.000
15 به 17 655.000 600.000 610.000 590.000 590.000 405.000

تورضیحات تور کیش

1- کلیه پروازها و هتل ها گارانتی و چارتر و غیر قابل استرداد می باشد .

2- نرخ کودک زیر 2 سال 35.000 تومان و بین 2 تا 6 سال فقط هزینه بلیط و بالای 6 سال تور کامل محاسبه میگردد.

3- در صورت درخواست پرواز ماهان 25.000 به نرخ های فوق افزوده میشود.

4- ساعت تخلیه اتاق ها 12:00 و ساعت تحویل 14:00 می باشد .

 



ارسال توسط تور کیش

  تور کیش زمستان 91

خدمات تور کیش شامل : بلیط رفت و برگشت هواپیمایی زاگرس ، آتا ، ساها - در صورت درخواست پرواز ماهان مبلغ 20000 تومان به نرخ تور افزوده می گردد.

 

هتل

2 تخته

3 تخته

خدمات

قائم *2

370000

350000

صبحانه + استقبال

سیمرغ *2

350000

330000

صبحانه + ترانسفر

فرشتگان *2

360000

340000

صبحانه + ناهار +ترانسفر

تماشا *3

365000

355000

صبحانه +ترانسفر +ناهار + تخفیف پارک دلفین ها

پانید  *3

370000

345000

صبحانه +ناهار +ترانسفر

ارم *3

350000

345000

صبحانه +ترانسفر +استخر و سونا +جکوزی +سرویس بازار

هلیا *4

405000

375000

صبحانه +ترنسفر تخفیف پارک دلفین ها

سارا  *4

385000

365000

صبحانه +ترنسفر تخفیف پارک دلفین ها

آنا  *4

375000

355000

صبحانه + ناهار بوفه +استقبال

داریوش  *5

485000

515000

545000

555000

صبحانه +ناهار +ترانسفر 50 %تخفیف پارک دلفین ها

مارینا *5

515000

555000

495000

515000

صبحانه +ناهار +ترانسفر +استخر و سونا جکوزی 

 توضیحات:

قیمت ها به تومان می باشد .

هتل و سرویس های زمینی چارتر و غیر قابل استرداد میباشد.

در صورت صدور بلیط کل مبلغ بلیط برابر قوانین ایرلاین محاسبه می گردد.



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:تور کیش, تور کیش پاییز 93,

 تور کیش ویژه ماه آذر 

خدمات تور کیش شامل : بلیط رفت و برگشت هواپیمایی زاگرس ، آتا ، ساها - در صورت درخواست پرواز ماهان مبلغ 20000 تومان به نرخ تور افزوده می گردد.

تور ارزان کیش  

هتل

 

2 تخته

2 شب و 3 روز

 

3 تخته

2 شب و 3 روز

2 تخته

 3 شب و 4 روز

3 تخته

3 شب و 4 روز

خدمات تور و هتل

پارمیس 5 ستاره

رو به دریا

580.000 

550.000

660.000 

630.000

صبحانه بوفه- ترانسفر- استخر و سونای

رایگان-ناهار بوفه رایگاه و سرو میوه و آب

معدنی و تخفیفپارک دلفین

رو به جزیره

550.000

530.000

620.000

590.000

مارینا پارک

5 ستاره

رو به دریا

640.000 

610.000 

740.000

710.000 

صبحانه بوفه- ترانسفر- استخر و سونای

رایگان-ناهار بوفه رایگاه و سرو میوه و آب

معدنی و تخفیف پارک دلفین

رو به جزیره

610.000

580.000

710.000

680.000

سارا 4 ستاره

470.000

440.000

530.000

480.000

صبحانه- ترانسفر- تخفیف پارک لفین ها

هلیا 4 ستاره

490.000

460.000

540.000

520.000

صبحانه- ترانسفر- تخفیف پارک لفین ها

 

 



ارسال توسط تور کیش

 تور کیش هتل پارسیان 

هتل پارسیان به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شد. موقعیت مکانی منحصر به فرد، قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر، مجاورت با تالار شهر ( محل برگزاری جشنواره ها و کنسرت های موسیقی )، فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود.

از امکانات دیگر هتل پارسیان می توان به کافی شاپ، کافی نت، پیرایش آقایان، آرایش بانوان، اجاره اتومبیل بدون راننده، خشکشویی و ... اشاره کرد.

 

 

جهت رزرو تور کیش خود و یا رزرو هتل با ما تماس بگیرید .

 



ارسال توسط تور کیش

تور کیش هتل شایان

هتل 5 ستاره پارس شایان کیش در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع با ۱۹۵ اتاق بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش شناخته می‌شود. این هتل در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته است. هتل پارس شایان کیش در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد.

این هتل دارای ۱۹۵ باب فضای اقامتی است که به شرح ذیل می‌باشد:

اتاق‌های رو به دریا و رو به جزیره

سوئیت معمولی ۴ تخته

رویال سوئیت یک خوابه ۱۲۰ متری

رویال سوئیت دو خوابه دوبلکس ۲۲۰ متری

دوبلکس‌های لوکس

سوئیت‌های ساحلی ۲،۳ و ۴ تخته 

 

جهت رزرو هتل و تور کیش خود با ما تماس بگیرید .



ارسال توسط تور کیش

تور کیش هتل مریم 

 در سه طبقه نخستین هتل، اتاقها و سوئیتهای بزرگ و راحت قرار گرفته اند و در طبقه چهارم در محیطی شیک و فراموش نشدنی، کافی شاپ جای داردو

سالن صبحانه و رستوران زیبای مریم با انواع غذاهای سرد و گرم در طبقه همکف جای دارند که در مجموع محیطی رویایی، درخور مهمانان خود به وجود آورده اند.

 

                   جهت رزرو تور ارزان کیش با ما تماس بگیرید.   

 



ارسال توسط تور کیش

 تور کیش هتل ارم - تور ارزان کیش

هتل پنج ستاره ارم در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي کيش واقع گرديده که مشرف به درياي نيلگون خليج فارس با يکصد هزار متر مربع عرصه واعيان مي باشد ومجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي ومحيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه ومحوطه سازي زيبا وآبنماهاي پر طراوت است.
هتل بزرگ ارم داراي 210 اطاق،30 رويال وپرزيدنت سوئيت  در ساختمان اصلي و140 سوئيت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج وجشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر 50 و400 نفره و يک سالن کنفرانس 40 نفره است. گالري وسالن چند منظوره کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل بزرگ ارم مي باشد. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم آن باعث گرديده که 80 درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش وزيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان وگل وگياه وفضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هدف ما رضايت ميهمانان خواهان آرامش و استراحت در جزيره زيباي کيش مي باشد. پرسنل هتل بزرگ ارم کيش با تلاش وکار شبانه روزي خود سعي مي نمايند با توجه کامل به حقوق ميهمانان انجام وظيفه نمايند. مديريت هتل بزرگ ارم کيش در اين راه احتياج به راهنمايي شما ميهمانان گرامي دارد و قطعا بيان نظرات توسط شما مي تواند چراغ راه توسعه وبرنامه هاي وسيع تر و بهتر اين مجموعه بزرگ باشد.

 



ارسال توسط تور کیش

تور کیش هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش هتل واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش تنها مارینا هتل ایران است . این هتل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد .
در دو طرف ساحل هتل ، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظرترین مارینای کیش را در خود جای داده است . این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید.
معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد . 

کارکنان آموزش دیده و با تجربه آماده اند تا خاطره این سفر بیاد ماندنی را در ذهن شما ماندگار کنند . 



ارسال توسط تور کیش

 تور کیش هتل داریوش

 هتل بزرگ داریوش هتل 5 ستاره ای در جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از تخت جمشید بصورت نمادی از افتخار و غرور ما ایرانیان در دوران باستان و در هخامنشیان ساخته شده است                                             

ویلاهای ساحلی هتل پس از بازسازی کامل جهت اسکان و اقامت رویایی میهمانان گرامی به بهره برداری رسید؛ این مجموعه که بصورت اتاق های ساحلی طراحی شده اند؛ در چند گامی سواحل خلیج نیلگون همیشه جاوید فارس و در مجاورت پلاژ آقایان و پیست دوچرخه سواری جزیره و زمین اختصاصی تنیس ، مجموعه غواصی اختصاصی و نیز دریاچه و قایقرانی ویژه هتل قرار دارند.

  

                


جهت رزرواسیون تور کیش با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.



ارسال توسط تور کیش
 
تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:تور کیش , تور ارزان کیش,

تور کیش 

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از اماکن دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته این جزیره را به نام « قیس » می‌خواندند. شکل این جزیره بیضوی مانند است و در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته است. این جزیره یک میلیون نفر گردشگر  را سالانه به خود جذب می‌کند.

 جاذبه‌های تاریخی 

از جاذبه‌های تاریخی کیش می‌توان به حریره، پایاب و کاریز اشاره کرد.
حریره، نام شهر ویرانه‌ای است خالی از سکنه و مربوط به دوران قیاصره که نام آن از نام بانویی که ملکه شهر بوده برگرفته شده است.هم‌اکنون بخشی از شهر که عمارت کاخ بانوی حریره بوده مرمت شده است. مهمترین ابنیه کشف شده در این مجموعه عمارت اعیانی، حمام، آب‌انبار، قنات و بقایای مسجد جامع حریره می‌باشند.

 جاذبه‌های گردشگری

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان، دلفیناریوم، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند. پلاژهای بانوان و آقایان، امکانات سوارکاری، پیست ۷۰ کیلومتری دوچرخه‌سواری، کارتینگ، باگی، غواصی، جت‌اسکی و اسکی روی آب نیز از دیگر امکانات گردشگری جزیره کیش است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری منطقه می‌توان به نبود هرگونه چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در خیابانها و جاده‌های کیش و همچنین وجود بزرگترین پرچم ایران در این جزیره اشاره کرد.
جزیره کیش دارای بیش از ۸۲۰۰ تخت اقامتی است که بیشترین تراکم امکانات اقامتی در ایران را داراست. جزیره کیش سالانه پذیرای بیش از یک میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی است. عدم نیاز به دریافت ویزای ورود برای کلیه اتباع خارجی، یکی از زمینه های ورود گردشگران خارجی است گرچه به دلیل وجود محدودیت های اجتماعی به ویژه برای زنان گردشگران خارجی کشش کمتری به این جزیره دارند. همچنین موقعیت منطقه آزاد اقتصادی این جزیره باعث شده تا مراکز خرید این جزیره به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شود.

    


تور کیش



ارسال توسط تور کیش

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد